Kamis, 19 November 2015

Jangan Letakkan Isu Kesihatan anda pada kekaki yang

Jangan Letakkan Isu Kesihatan anda pada kekaki yang

Kami perlu memastikan bahawa kesihatan bukan satu isu nombor satu kami. Apabila kita membuat kesihatan bilangan kami salah satu isu yang kita berjuang-apa-apa kita meletakkan pada kekaki kita akan berjuang dengan. Isu kesihatan harus lebih dengan yang lain menyokong kehidupan asas.

Malah, Kesihatan telah menjadi isu nombor satu kami untuk sekian lama; ia sebenarnya perlu menjadi yang terakhir. Yang penting ini sebenarnya akan menjadi Fitness. Kecergasan adalah benar-benar kekuatan, ketahanan, fleksibiliti, koordinasi, ketangkasan dan kelajuan.

Gerak hati kita hanya boleh mengukuhkan perkara-perkara tanpa bersenam di gimnasium secara berterusan. Kita boleh mempunyai kekuatan ketahanan yang wujud dan fleksibiliti. Kita hanya perlu mendapatkan fikiran kita keluar dari jalan dan biarkan gerak hati membawa kita untuk mendapatkan orang-orang ciri-ciri kesihatan.

Apabila anda melihat haiwan, mereka tidak perlu berfikir tentang kesihatan. Itulah bagaimana haiwan secara fizikal boleh mengatasi kita. Mereka tidak mempunyai banyak fikiran yang mensabotaj tubuh mereka, seperti manusia lakukan.

Sebagai manusia fikiran kita sentiasa ada untuk mensabotaj web kami dan kami mendapat berat badan dan tiada apa-apa yang boleh kita lakukan mengenainya, memberitahu kita kita mengurangkan berat badan dan tiada apa-apa yang boleh kita lakukan mengenainya, memberitahu kita kita perlu khasiat lebih , atau kita tidak cukup makan-semua sifat-sifat negatif yang kita tidak tahu apa yang perlu dilakukan.

Anda hanya perlu untuk mendapatkan fikiran keluar dari jalan, supaya badan boleh meningkatkan dengan sendiri: badan boleh mendapatkan bahawa kecerdasan fizikal, kekuatan tersendiri fizikal, yang fizikal koordinasi, fleksibiliti, koordinasi, ketangkasan dan kelajuan sendiri.

Jika fikiran sentiasa ada dan berfikir negatif, ia akan mendapatkan emotionalized dengan pemikiran kita dan ia jenis membuatkan kita lebih jauh daripada bersambung dengan badan kita sendiri dan membolehkan badan kita untuk membangunkan potensi sepenuhnya dengan sendiri.

Masa depan harus lebih baik, kerana kita akan mendasarkannya kepada menyelesaikan keadaan dan tidak terus mengekalkan masalah. Dengan segala hak-hak, kita sebagai manusia perlu tahu bagaimana untuk keluar dari apa sahaja isu yang sakit kita, dan ini perlu dilakukan secara intuitif.

Jadi, jika kita akan menyelesaikan penyakit kita, kita perlu melakukannya secara intuitif dan mendapatkan di luar kotak. Di dalam kotak itu tidak benar-benar kepada kita bahawa banyak sebagai individu atau sebagai satu kumpulan. Kita telah menggunakan prinsip-prinsip yang hanya bekerja untuk beberapa orang oleh kemalangan dan kita tidak boleh mengharapkan kemalangan untuk menyelesaikan keadaan kehidupan kita.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar